Граючись – навчаємось. Життя першокласника у нашій школі цікаве і
насичене.
У зв’язку зі
зниженням віку дітей, які починають навчання у школі, найважливіше значення має
правильне використання дидактичних ігор на уроці. Дидактична гра спрямована на розвиток мислення , уваги
мовлення дітей. Під час гри діти розрізняють ознаки предметів, переписують їх,
класифікують предмети з видовими і родовими ознаками, порівнюють, виділяють
частину з цілого, складають ціле з частин, вилучають «зайві» предмети.
Дидактична гра – цінний засіб виховання
розумової активності дітей. Вона викликає у дітей жвавий інтерес до процесу
пізнання і допомагає їм опанувати будь-який навчальний матеріал.
Так, наприклад, при
вивченні теми «Дикі і свійські тварини» з природознавства використала
дидактичну гру «Хто нам це дарує?», під час якої діти засвоїли, яка цінність
тварин для людини.
Дидактична гра формує у дитини відчуття
успіху, бажання знаходити правильну відповідь не тільки заради себе, а й заради
всього колективу.
Класовод 1 класу
Загородня Л. Б.
|