Запроваджена система електронного вступу в 2011 році передбачає подання вступниками заяв про вступ до вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації в режимі он-лайн через мережу Інтернет
Міністерством юстиції затверджено положення про проведення в 2011 році у вищих навчальних закладах експерименту "Електронний вступ 2011", що працюватиме з 1 липня.
Відповідно до документа, розробленого міністерством освіти, електронний вступ в 2011 році проводитиметься у вигляді експерименту, метою якого є удосконалення процедури подання вступниками заяв на вступ до вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації незалежно від форми власності.
У 2011 році системою електронного вступу зможуть скористатися абітурієнти, які планують вступати на денну форму навчання.
Необхідно зазначити, що подання вступниками електронних заяв про вступ до вищого навчального закладу ІІІ-ІV рівнів акредитації є добровільним та не позбавлятиме вступника права на особисте подання до приймальної комісії вищого навчального закладу письмової заяви разом з необхідними документами.
Електронні заяви матимуть рівнозначний статус із заявами на паперових носіях, та подаватимуться абітурієнтами в строки, що визначені умовами прийому до вищих навчальних закладів.
Положенням про електронний вступ 2011 передбачено, що для електронної реєстрації заяви вступникам необхідно мати документ державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та необхідні сертифікати Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО).
Нагадаємо, відповідно до умов вступу, абітурієнт матиме можливість подати заяву, в т.ч. і в електронному вигляді не більше ніж до п'яти вищих навчальних закладів та не більше ніж на три напрями підготовки у кожному з них.
Відповідальність за проведення експерименту Електронний вступ 2011 покладена на керівників вузів незалежно від підпорядкування і форми власності навчального закладу.
За матеріалами: Освіта.ua
|